Nissan Kicks Forum banner
21 - 29 of 29 Posts
Update uw software of reset deze naar de fabrieksinstellingen, dit kan via uw radio-instellingen. Dit werkte voor mij met een 2024 kicks, USB's stopten met werken twee weken nadat ik hem van de oprit reed.
Welke software moet er worden bijgewerkt? Mijn 2 weken oude 2024 heeft nu twee keer hetzelfde gedaan. De head unit zegt dat er geen over-the-air updates beschikbaar/in behandeling zijn.

Forceer een herstart van de head unit (houd de aan/uit-knop van de radio ongeveer 5 seconden ingedrukt) om het probleem op te lossen.

Welke software moet worden bijgewerkt? Mijn 2 weken oude 2024 heeft hetzelfde nu twee keer gedaan. De head unit zegt dat er geen over-the-air updates beschikbaar/in behandeling zijn.

Forceer het opnieuw opstarten van de head unit (houd de aan/uit-knop van de radio ongeveer 5 seconden ingedrukt) lost het probleem op.
De dealer forceert een update via een USB-stick, niet via over-the-air updates en als het probleem zich blijft voordoen, is vervanging van de infotainment head unit en het programma aan de orde.

de dealer forceert een update via een USB-stick, niet via draadloze updates, en als het probleem aanhoudt, is vervanging van de infotainment-hoofdeenheid en het programma vereist.
Ik heb dit USB-probleem weer. Heeft u meer informatie over deze software-update van de dealer; een softwareversienummer of een technische servicebulletin waarnaar mijn dealer kan verwijzen?

Iedereen weet dat de servicemonteur dit zal afdoen als een probleem dat niet kan worden gereproduceerd of me zal vertellen dat ik een nieuwe kabel moet halen. Een TSB of andere informatie zou nuttig zijn.

Hoi allemaal!

Ik heb een '23 SR die nog geen 1000 mijl heeft gereden. Plotseling zijn beide USB-poorten vooraan gestopt met werken. Ze registreren helemaal niet dat er een snoer is aangesloten. Ik heb beide poorten met verschillende snoeren geprobeerd. Ik dacht misschien een doorgebrande zekering, maar de lampjes rond de poorten branden nog steeds, dus ik weet het niet. Ideeën?
Hallo, ik heb een '23 Kicks met hetzelfde probleem. Ik kon de winkel zover krijgen om het te bekijken, ze hebben mijn poorten vervangen. Maar nog geen 2 weken later heb ik hetzelfde probleem. Dus ik breng hem weer terug naar hen. Denk dat het een bedradingsprobleem is.

Het probleem is er sinds vanochtend. Zowel de USB als de USBC werkten niet. De auto stond de hele dag uit op het werk. Vanmiddag nog steeds hetzelfde probleem. De aan/uit-knop ingedrukt gehouden om te resetten. Radio gereset, nog steeds een probleem. Alle zekeringen bekeken, zien er allemaal goed uit. Heeft iemand het probleem gevonden?

hetzelfde probleem Noch USB werkt (C noch A) De USB-poorten aan de achterkant werken wel. Ik gebruik de voorkant voor CarPlay. Zou dit een software-update probleem kunnen zijn?
nee, het zou een verbindingsprobleem kunnen zijn. Als je de poorten veel gebruikt, hebben ze een beperkte hoeveelheid in- en uitpluggen. Je kunt de poorten online kopen, eBay etc. en ze zelf installeren.. zo niet, dan is het je kabel, koop of gebruik de originele kabel die bij je mobiele telefoon is geleverd... zo niet, dan is het de radio en als het de radio is, dan kun je naar de dealer gaan en de firmware vernieuwen. zo niet, dan is het de radio en dat is duur zo niet, dan een aftermarket radio.. en je hebt modules nodig om je stuurwielbediening te behouden, je hebt modules nodig voor xm radio etc. kan oplopen tot 1500 tot 2000 dollar

21 - 29 of 29 Posts